Supportfunktioner - ALTEN Sweden

Supportfunktioner

Våra supportfunktioner är hörnstenarna i koncernen som bidrar till dess tillväxt!

Att börja på ALTEN inom någon av våra supportfunktioner innebär att arbeta med meningsfulla projekt, påskynda din personliga och professionella tillväxt och utvecklas i en stimulerande miljö. ALTEN Sverige har ett stort back office-team som tar hand om den dagliga supporten inom områdena Rekrytering, Ekonomi, HR, Talent Development & Training, Inköp & Fastigheter, Juridik, Kommunikation och IT-support.

Att bli en del av ALTEN innebär att bli en del av ett företag som ständigt utvecklas. Vi värdesätter våra talangers kompetens och anförtror dem gärna ansvar. Vi är också fast beslutna att utbilda dig för att säkerställa din prestation och utrusta dig med de nödvändiga verktygen för att kunna bemöta marknadsförändringar och utveckling.

+70

support function employees

+630

career interviews conducted every year

Våra stödfunktioner vittnar

”Det bästa med att arbeta på ALTEN är att det är en dynamisk arbetsplats vilket gör att det är sällan en dag är den andra lik. Men det allra bästa är ju ändå mina fantastiska kollegor, det är högt i tak och finns alltid en hjälpande hand om man behöver.”

Moa | Göteborg
Talent Acquisition Partner

”På ALTEN har vi en entreprenöriell anda där alla tar ett helhetsansvar för att driva sin enhet framåt men också hur man samarbetar med övriga enheter.”

Simon | Göteborg
Senior Financial Controller

”Det bästa med att arbeta på ALTEN är de utvecklingsmöjligheter jag fått, att dessutom få göra det tillsammans med fantastiska människor vid min sida. Alla på ALTEN är villiga att göra det lilla extra.”  

Delise | Göteborg
HR Business Manager

ALTEN stöttar dig i varje steg av din karriär

Din onboarding process


Direkt när du börjat hos oss kommer du att delta i en omfattande introduktion som samordnas av organisationen och leds av din chef. Du kommer också att träffa andra medarbetare och börja bygga upp ditt professionella nätverk under våra introduktionssessioner som leds av vår CEO.

Kompetensutveckling


Som anställd på ALTEN är karriärutveckling en central del av vår vardag. Vår interna utbildningsorganisation erbjuder utveckling genom högkvalitativ utbildning som kan hjälpa dig att utveckla din kompetens i din valda riktning.

Dina utvecklingsmöjligheter


Din chef kommer att planera in regelbundna uppföljningsmöten för att se till att ditt uppdrag löper smidigt. Ett årligt karriärsamtal anordnas också för att komma överens om dina mål, utarbeta en utvecklingsplan och en utbildningsplan.

Utforska den internationella upplevelsen!


Letar du efter en spännande utmaning? ALTEN erbjuder fantastiska internationella karriärmöjligheter för engagerade talanger och experter.

Om du vill delta i de mest innovativa tekniska projekten, utveckla dina färdigheter och upptäcka nya, mångkulturella miljöer – då är ALTEN det självklara valet!

Är du intresserad av att börja hos oss?